§1 Wstęp
- Niniejszy dokument reguluje zasady funkcjonowania sklepu internetowego (dalej: Sklep) i zawierania umów sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż oferowanych produktów. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe.
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
- Sprzedawcy – należy przez to rozumieć: Firma Dragon Beata Kasprzak z siedzibą: ul. Sowiniecka 45a 62-050 Mosina , adres do korespondencji: ul. Sowiniecka 45a 62-050 Mosina NIP 7772721631, REGON 301720158,
- Sklepie – należy przez to rozumieć sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.firma-dragon.pl za pośrednictwem którego można nabywać towary Sprzedawcy,
- Towarze – należy przez to rozumieć wszystkie produkty sprzedawane on-line i offline za pośrednictwem Sklepu,
- Kupującym – należy przez to rozumieć pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym kodeks cywilny przyznaje zdolność prawną.
- Konsumencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w myśl art. 221 kodeksu cywilnego.
- W celu wykonania umów zawartych za pośrednictwem Sklepu, kontakt między Sprzedawcą, a Kupującym będzie się odbywał za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub za pomocą formularzy kontaktowych znajdujących się na stronie internetowej www.firma-dragon.pl
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą listownie na adres korespondencyjny: ul. Sowiniecka 45a 62-050 Mosina, na adres mailowy: info@firma-dragon.pl , telefonicznie pod nr: 504 392 493, 513 122 807, lub korzystając z danych kontaktowych znajdujących się w zakładce Kontakt na stronie www.firma-dragon.pl
- Sprzedawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT.
- Firma DRAGON podaje do wiadomości, że w związku z brakiem technicznej możliwości umieszczania na paragonie numeru identyfikującego nabywcę za pomocą kasy fiskalnej, paragony będą wystawiane tylko i wyłącznie dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
Nabywca prowadzący działalność gospodarczą i chcacy otrzymać FV zobowiązany jest zaznaczyc przy zakupie opcje FV i wypełnic potrzebne pola.
§2 Ogólne zasady korzystania ze Sklepu
- Oferta Sklepu obowiązuje tylko na terenie Polski.
- Zakup towarów on-line za pośrednictwem sklepu możliwy jest po wcześniejszej rejestracji jak również bez rejestracji.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT) według stawki określonej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
- Informacje o towarach podane na stronie Sklepu, w szczególności takie jak ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca zastrzega, że wszystkie wymiary mebli tapicerowanych wskazane na stronie Sklepu, są podane w centymetrach, z tolerancją do +/- 2cm, w zależności od wyboru rodzaju obicia przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia za pośrednictwem Sklepu jest równoznaczne z upoważnieniem Sprzedawcy do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Kupującego.
§3 Zasady składania zamówień
- Złożenie zamówienia na towary oferowane w Sklepie jest możliwe on-line – za pośrednictwem Sklepu pod adresem: www.firma-dragon.pl
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, znajdującego się na stronie Sklepu, z podaniem wszystkich wymaganych (oznaczonych symbolem *) danych Kupującego, w tym imienia, nazwiska, adresu dostawy, numeru telefonu oraz adresu e-mail.
- Zamówienie złożone przez Kupującego wymaga potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Kupującego lub poprzez formularz zakupu, w ciągu 2 dni roboczych od jego złożenia.
- Kupujący może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Kupującego, w szczególności na skutek podania błędnych danych kontaktowych przez Kupującego (np. nr telefonu lub adresu e-mail), zamówienie może zostać anulowanie.
- Złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty jest wiążące i zobowiązuje Kupującego do odbioru towaru i zapłaty za dostarczony mu towar.
- Zamówienia z kilkoma produktami są realizowane w terminie określonym przy produkcie z najdłuższym czasem wysyłki.
- Przy indywidualnych zamowieniach wymagamy wpłaty zaliczki w kwocie ustalonej ze sprzedawcą a towar nie podlega zwrotowi.
§4 Czas realizacji zamówień
- Towary oferowane w sklepie sa produkowane od podstaw według podanych parametrów zamówienia przez klienta. Dopiero po złożonym zamówieniu i podaniu rodzaju tkaniny i kolorystyki czy rozmiaru itp. zaczynamy produkcje danego produktu.
- Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produktcie i jest liczony od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy, a w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Do czasu realizacji należy doliczyc jeszcze czas dostawy ( 1-3 dni roboczych ).
§5 Dostawa
- Towar oferowany za pośrednictwem Sklepu jest dostarczany na terenie całej Polski.
- Paczki wysyłamy firma POCZTEX 48 od poniedziałku do piatku .
- Kurier dostarcza zamówione towary pod wskazany przez Kupującego w formularzu adres.
- Przesyłka powinna zostać dostarczona Kupującemu do 3 dni roboczych po dniu, w którym została wysłana przez Sprzedawcę.
§6 Formy płatności
- Dokonując zakupu towaru w Sklepie, Kupujący ma prawo wyboru formy płatności spośród dostępnych opcji:
-
- przedwpłata na konto – płatność przelewem na rachunek bankowy
Firma Dragon Beata Kasprzak ul. Słoneczna 10 62-053 Pecna
Numer konta 74 1240 6595 1111 0010 8693 4254 - przedwpłata na konto – szybki przelew
- płatność za pobraniem – opłata uiszczana jest kurierowi przy odbiorze towaru.
- płatność przy odbiorze – opłata uiszczana jest gotówka w siedzibie firmy przy odbiorze towru
- przedwpłata na konto – płatność przelewem na rachunek bankowy
§7 Reklamacje
- Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Sklepu ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@firma-dragon.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Firma Dragon ul. Sowiniecka 45a 62-050 Mosina
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjne
- W momencie odbioru towaru klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności listonosza lub kuriera. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół reklamacyjny, który powinien zostać podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywanie wyłącznie w oparciu o ten dokument.
- Klient składający reklamację powinien dostarczyć przedsiębiorcy wadliwy towar – odesłać go lub osobiście dostarczyć na adres:Firma DRAGON Kasprzak Beata ul. Sowiniecka 45a 62-050 Mosina. Za odesłanie towaru płaci klient. W przypadku reklamacji towaru należy dołączyć do niego otrzymaną fakturę lub paragon fiskalny.
- Gwarantujemy naprawę lub w przypadku braku możliwości naprawy – jego wymianę lub zwrot wartości towaru W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy i prawa.
§8 Gwarancja
- Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są objęte 24 miesięczną gwarancja.
- Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne towaru Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Kupującego. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Sprzedawcy.
- W przypadku gdy, w ocenie Sprzedawcy, naprawa towaru lub wymiana na nowy jest niemożliwa lub wymagałaby nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Kupującemu zapłaconą cenę za towar.
- Zgłoszenia wady fizycznej towaru w ramach gwarancji należy dokonać w terminie 14 dni od wykrycia wady. Zgłoszenia należy dokonać za pomocą formularza reklamacyjnego , pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy, wskazany na wstępnie niniejszego Regulaminu, lub osobiście pod adresem Sprzedawcy. Zgłoszenie powinno zawierać dane Kupującego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), dowód zakupu towaru u Sprzedawcy, opis zgłaszanych zastrzeżeń i wskazanie, że Kupujący dokonuje zgłoszenia w ramach gwarancji.
- Udzielenie przez Sprzedawcę gwarancji na towar w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmii za wady rzeczy sprzedanej.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.
§9 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty otrzymania towaru.
- Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć korzystając z dostępnego formularza.
- Do zachowania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu. Oświadczenie można wysłać Sprzedawcy:
- pocztą na adres korespondencyjny: ul. Sowiniecka 45a 62-050 Mosina
- mailowo na adres: info@firma-dragon.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu równowartość produktu.
- Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać „ZWROT”.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi dla którego został wykonany produkt pod indywidualne zamowienie.
§10 Świadczenie usług drogą elektroniczną
- Administrowaniem Sklepu zajmuje się Sprzedawca. Wszelkie prawa do Sklepu, jego domeny internetowej, nazwy, szaty graficznej, zdjęć zamieszczonych na stronie Sklepu, a także wszelkich innych materiałów znajdujących się na stronie Sklepu, stanowią własność Sprzedawcy, a Kupujący może z nich korzystać tylko w sposób zgodny z Regulaminem oraz zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Za pośrednictwem Sklepu są świadczone usługi elektroniczne umożliwiające przeglądanie i odtwarzanie zawartości Sklepu oraz składanie zamówień na Towary.
- Umowa o zawarcie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą:
- dokonania rejestracji w Sklepie i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego – dla Kupujących zarejestrowanych w Sklepie,
- z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Sklepu przez Kupującego – dla Kupujących niezarejestrowanych w Sklepie,
- Rejestracja w Sklepie i utworzenie Konta umożliwia Kupującemu dostęp do niektórych funkcjonalności Sklepu niedostępnych dla niezarejestrowanych klientów, takich jak dostęp do informacji o historii i szczegółach złożonych zamówień, wystawionych rachunkach, wysyłanych powiadomieniach, a także umożliwia wygodne aktualizowanie danych Kupującego, podanych podczas rejestracji.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działaniu Sklepu spowodowane działaniem siły wyższej, awarią łączy lub sprzętu nienależącego do Sprzedawcy, a także wywołane niedozwoloną ingerencją Kupujących.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za czasowy brak możliwości korzystania przez Kupujących ze Sklepu spowodowany prowadzonymi pracami konserwacyjnymi, wprowadzaniem ulepszeń lub zmian na stronie Sklepu. Sprzedawca będzie w miarę możliwości informował o planowanych przerwach technicznych i czasie ich trwania, poprzez zamieszczanie odpowiednich komunikatów na stronie Sklepu.
§11 Postanowienia końcowe
- Podane przez Kupujących dane osobowe są zbierane i przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedawca informuje, że w razie jakichkolwiek sporów związanych z umową sprzedaży towarów zawartych za pośrednictwem Sklepu, Kupujący , oprócz skierowania pozwu do sądu powszechnego, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń. W tym celu Kupujący może skorzystać z:
- Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (dane adresowe sądu znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl), który orzeka w sporach cywilnoprawnych i działa przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Sąd ten rozpatruje spory między konsumentami a przedsiębiorcami, jeżeli wynikają one z zawartej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu.
- mediacji przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (dane adresowe znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl) – postępowanie mediacyjne między przedsiębiorcą, a konsumentem inicjowane jest na wniosek konsumenta lub z urzędu i jest bezpłatne (poza ewentualnymi kosztami opinii zleconych rzeczoznawcom). Postępowanie to zmierza do polubownego zakończenia sporu poprzez przedstawienie stronom umowy aktualnego stanu sprawy i ewentualnych propozycji polubownego zakończenia sporu.
- Kupujący ma również prawo skorzystać z bezpłatnych porad udzielanych przez organizacje konsumenckie takie jak: Federacja Konsumentów (www.federacja-konsumentów.org.pl) czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (www.konsumenci.org )
- W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego (Dz. U. 2014 poz. 121 z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
Do pobrania:
Załącznik: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość – kliknij i pobierz
Załącznik: Wzór formularza zwrotu towaru – kliknij i pobierz